گاهی ممکن است برای شما عزیزان سوال پیش بی آید که سرویس پلاستیک شامل چه چیزهایی است و برای خرید جهیزیه عروس داخل سرویس پلاستیک چه چیز هایی باید باشد، در این مقاله سعی کرده ایم به صورت کامل و جامع انواع سرویس پلاستیک و همینطور بهترین برند ها برای خرید سرویس پلاستیک را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دهیم و به شما در خرید سرویس پلاستیک با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب کمک کنیم.

قبل از شروع بررسی انواع سرویس پلاستیک بیایید کمی با پلاستیک و همینطور اهمیت آن در خانه و آشپزخانه صحبت کنیم.

پلاستیک به دسته‌ای از مواد مصنوعی یا نیمه مصنوعی می گویند که از فرایند بسپارش بدست می‌آیند. پلاستیک‌ها دسته‌ای از بسپارهای افزایشی یا تراکمی هستند. پلاستیک جزو مواد مصنوعی است و به‌صورت طبیعی یافت نمی‌شود.

پلاستیک‌ها را می‌توان به شکل‌های مختلف درآورد اصولاً یکی از ویژگی‌های پلاستیک‌ها شکل‌پذیری خوب آن‌هاست. پلاستیک‌ها را می‌توان تحت فرایندهای گرمایی و مکانیکی به شکل‌های دیگرسان درآورد.

عمدتاً پلاستیک‌ها برای عرضه به بازار به مواد کمکی پرشماری از قبیل مواد ضد بلوک، آنتی‌اکسیدان‌‌ها، عوامل ضد شکاف مانند پلی‌بوتادین‌‌ها، پایدارکننده‌های گرمایشی، لغزنده‌کننده‌ها، رنگ‌ها و تأخیر اندازهای شعله‌وری از قبیل آنتمران آغشته می‌کنند. پس از دفع پلاستیک به صورت زباله، هر یک از این مواد می‌تواند در اثر حرارت غذا با مواد غذایی وارد واکنش شیمیایی پلیمر شود.همینطور پلاستیک برای ترمیم بافت‌های آسیب دیده هم به‌کار می رود.

در این قسمت انواع سرویس پلاستیک را به صورت کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد:

سرویس پلاستیک بازن

بازن یکی از برند های وسایل پلاستیکی می باشد که میتوان گفت یکی از محبوب ترین برند ها بین سرویس پلاستیک می باشد که البته رقبای سرخت خود را دارد. سرویس پلاستیک بازن به دلیل کیفیت بالا و همینطور ضخامت و استحکام قوی آن یکی از اولین انتخاب های خانم های خانه دار می باشد و میتوان گفت یکی از بهترین ها در لیست سرویس پلاستیک عروس قرار گرفته است.

شرکت پلاستیک بازن از اولین شرکت های تولیدکننده محصولات پلاستیکی می باشد که به این تکنولوژی توجه کرده است و محصولات خود را با استاندارد های این گواهینامه تولید می کند.

کارآمدترین و ضروری ترین کالاهای خانه و آشپزخانه سرویس پلاستیک بازن باید شامل :

سینی بازن : تنوع سینی پلاستیکی به اندازه‌ای دلخواه، ست آبکش و لگن بازن: به صورت جدا و ست دوتایی هم وجود دارد که بد نیست یک یا دو عدد ست دوتایی هم داشته باشید.
تخته گوشت: بهتره حتما یه تخت پوشت چوبی هم در کنار تخته گوشت پلاستیکی بازن داشته باشید.
ست پیک نیک بازن: داشتن ست پیک نیک بازن واجب نیست اما بعدها بسیار به دردتان خواهدا خورد، پس پیشنهاد میکنیم حتما یدونه داشته باشید!
سطل برنج، شکر و قند بازن: داشتن یک سطل برنج بازن برای هر خانه ای ضروری است و برای خرید برند دیگری به شدت باید هزینه کنید.
سطل زباله بازن: این انتخاب با شماست که سطل پلاستیکی خریداری کنید یا فلزی پیشنهاد میکنیم حتما از این برند سطل زباله خریداری کنید چرا که به دلیل داشتن کیفیت بالا در مواد اولیه آن بسیار از محبوبیت بالایی برخوردار است.

سرویس پلاستیک عروس لیمون

قبل از بررسی قابلیت های سرویس پلاستیک عروس لیمون بیایید بررسی کنیم که سرویس پلاستیک شامل چه چیزهایی است.

سرویس پلاستیک باید شامل:

شال آویز
رخت آویز پشت دری، رخت آویز گردان
ست جارو و خاک انداز دسته بلند
فرچه فرش
سبد با گیره های رخت
قیف جفتی
ست پیمانه
ظرف فریزری
سرویس فریزری
سری ست برنج شوی دسته دار
جا قاشق و چنگال کریستال
آبمیوه گیری دستی اکریلیک1عدد
یک عدد پارچ اکریلیک کوتاه
جاقاشقی
جاشیری
سبد نان و سبزی بامبو
ست آبکش و لگن سایز
ست آبکش و لگن سایز
سبد میوه پایه استیل
جارو نپتون تک محور
سرویس کاسه گرد
صافی سینک
تخته گوشت
جعبه لوازم خیاطی
لگن گرد شماره
لگن گرد شماره
جای نان سه پارچه یاس
یقه شوی
سبد رخت دربدار
سبد پیک نیک سارینا
جای پودر شوینده
صندلی حمام
سطل و فرچه
سطل حمام

باشد. البته تمامی این موارد ممکن است برای افراد مختلف متفاوت باشد و هرکسی بنا به علایق و سلیقه خود به این موارد کم و یا اضافه کند.

سرویس پلاستیک عروس لیمون یکی دیگر از برند های موجود در بازار می باشد که مانند سرویس پلاستیک بازن از محبوبیت بالایی برخوردار است، این برند یکی از معروفترین برند های سرویس پلاستیک می باشد و به دلیل داشتن قیمتی مناسب برای تمامی محصولات این برند جایگاه خود را در دل خانه داران ثابت کرده است.

سرویس پلاستیک هوم کت

سرویس جهیزیههوم کت شامل کاربردی ترین اقلام می گردد برای انتخاب محصولات این سرویس جهیزیه بر اساس بازارسنجی دقیق اقدام به انتخاب محصولات نموده ایم به نحوی که طیف گسترده ای از خریداران سرویس پلاستیک هوم کت از اقلام این سرویس رضایت کامل دارند.

سرویس پلاستیک هوم کت یکی از کاملترین نوع سرویس جهیزیه می باشد که به دلیل مناسب بودن قیمت سرویس پلاستیک هوم کت ۷۰ پارچه اولین گزینه برای انتخاب می باشد. قیمت سرویس پلاستیک هوم کت با توجه به کیفیت قابل توجه ان بسیار مناسب می باشد.

سرویس پلاستیک کارن نیز یکی ازجمله برند هایی میباشد که به صورت کامل تمامی وسایل مورد نیاز پلاستیکی شما را دارا می باشد، سرویس پلاستیک تمامی برند های ذکر شده را میتوانید به صورت آنلاین و حضوری از فروشگاه لوازم پلاستیکی کریمی پلاست خریداری کنید.

نکات مهم در خرید سرویس پلاستیک عروس

۱) از انتخابتان اطمینان داشته باشید.

بسیاری از عروس خانم ها در هنگام خرید لوازم پلاستیکی و خرید پلاسکو جهیزیه در انتخاب رنگ، مدل و برند پلاسکوی جهیزیه شان وسواس زیادی به خرج می دهند. در انتخاب پلاسکو، به رنگ و مدل، به مد سال و یا به ست بودن با رنگ دکوراسیون آشپزخانه توجه می کنند. اگر با توجه به مد می خواهید انتخاب کنید، بهتر است زمان خرید کردن این سرویس با زمان عروسی فاصله نداشته باشد. اگر در ابتدای نامزدی خرید کنید، ممکن است تا زمان عروس مد عوض شود و مجبور شوید یک بار دیگر خرید کنید.

اما اگر میخواهد با دکوراسیون خانه و آشپزخانه تان ست کنید، ابتدا رنگ و مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید و بعد از آن به خرید بروید. با این کار در وقتتان صرفه جویی می کنید و البته دیگر نیازی به خرید مجدد با رنگ و مدل دیگری نیست. مزیت دیگری که دارد، این خرید محدودیت زمانی ندارد و می توانید هر زمانی که خواستید خرید کنید.

۲) ست کنید، این مدلی زیباتر است.

اگر می خواهید رنگ سرویس پلاستیکتان را با دکوراسیون آشپزخانه ست کنید، بهترین کار این است که همه تکه های سرویس را از یک فروشگاه خریداری کنید. اگر از فروشگاه های مختلف خرید کنید، رنگ، جنس و مدلشان ناهماهنگ می شود و ظاهر نامناسبی به آشپزخانه و دکوراسیون می دهد. نکته ای که وجود دارد این است که حتما باید تمام رنگ ها در دکوراسیون یکی باشد. می توانید دو یا سه رنگ ها را با سلیقه خودتان استفاده کنید. مثلا در خرید این پلاسکو جهیزیه، سرویس رنگ های سفید و لیمویی یا کرم و قهوه ای را در کنار به کار ببرید. البته رنگ اصلی دکوراسیون خانه و آشپزخانه را در انتخابتان فراموش نکنید.

بهترین سرویس پلاستیک عروس

پلاستیک‌ها را می توان به طور گسترده‌ای به به دوع ترموپلاستیک و ترموستات تقسیم نمود، نوع اول که ترموستها نام دارند در حین ساخت گرم می‌شوند و یک واکنش شیمیایی غیر قابل برگشت انجام می‌شود. پس از خنک شدن و تنظیم شدن آنها جامد می‌مانند و نمی‌توان آنها را دوباره گرم و قالب زد. میتوان به باکلیت، اوره فرمالدئید و ولکانیزاسیون لاستیک مثال زد.

این نوع پلاستیک در سرویس پلاستیک آشپزخانه عروس در مواردی همچون زمین‌شوی و همینطور یمانه‌های اندازه گیری، آبکش و لگن و … که نیازی به گرما دیدن آن ها نیست مورد استفاده قرار میگیرند.

ترموپلاستیک‌ها را می‌توان بارها و بارها بدون هیچگونه تغییر شیمیایی دوباره گرم کرد. این به آنها اجازه می‌دهد تا به مواد جدید تغییر شکل داده یا بازیافت شوند. به عنوان مثال می‌توان از PVC ، پلی اتیلن و پلی پروپیلن نام برد. البته در لوازم آشپزخانه خیلی استفاده نمی‌شود اما شاید این موارد در ست ظرف غذای کودک که وجود داشته باشد تا شما بتوانید غذا کودک را با ظرف غذا در ماکروویو قرار دهید و گرم کنید.

نگران پلاستیک استفاده شده در سرویس ظرف غذای کودک نباشید، این ظروف مخصوص کودکان ساخته شده و تقریبا خطر خیلی کمی دارند. به طور کلی بهتر است برای جلوگیری از خراب شدن غذای کودکان آن‌ها را در ظرف غذای مخصوص و همچنین به روش درست نگهداری کنید.

منبع : سرویس پلاستیک شامل چه چیزهایی است