در سری مقالات می‌ارزه یا نه راجع به ریسک ها و هزینه های را اندازی فروشگاه اینترنتی صحبت کردیم، ولی اگر بخواهید با ریسک کمتر و صرف هزینه بیشتر اقدام به راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی نمایید، راه حل خرید سایت آماده است!

اگر شما نمی خواهید درگیر چالش ها و مشکلات احتمالی راه اندازی فروشگاه اینترنتی شوید می توانید یک سایت فروشگاهی آماده خریداری نمایید.

چرا باید سایت فروشگاهی آماده بخریم

راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به همین سادگی ها هم نیست و نیاز به تجربه بالا در این زمینه دارد و بسیاری از فروشگاه های آنلاین مدتی پس از راه اندازی به دلیل عدم بازدهی خوب تعطیل می شوند.

دلیل عدم موفقیت بسیاری از این فروشگاه ها نداشتن برنامه ریزی درست، کمک نگرفتن از یک مشاور کسب و کار های آنلاین حرفه ای و عدم مدیریت درست و موثر می باشد.

حال اگر شما قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی دارید ولی اطلاعات کافی ندارید و علاقه ای هم به درگیر شدن با مسائل و مشکلات را ندارید بهترین گزینه خرید فروشگاه اینترنتی آماده است.

در واقع با خرید یک فروشگاه اینترنتی آماده شما چند گام از رقبای خود جلو تر هستید چرا که این گونه فروشگاه ها پس از تحقیق و بررسی های دقیق توسط کارشناسان این حوزه راه اندازی شده اند و هیچ گونه نقصی در روند کار آن ها وجود ندارد.

از طرفی هزینه راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی آماده کمتر از راه اندازی یک فروشگاه جدید برای شما تمام خواهد شد چراکه نیازی به تنظیم ساختار و سفارشی سازی نبوده و از قبل راه اندازی شده است.

چطور می توان سایت فروشگاهی آماده خرید

ساخت سایت آماده

فرآیند خرید یک فروشگاه اینترنتی آماده بسیار ساده تر و سریع تر از راه اندازی فروشگاه اینترنتی می باشد چراکه برای راه اندازی فروشگاه آنلاین پس از شرکت در جلسه مشاوره و بستن قرار داد های مختلف شروع طراحی و پیاده سازی فروشگاه شما شروع می گردد.

ولی برای خرید یک فروشگاه اینترنتی آماده کافی است درخواست خود را از صفحه شرکت طراحی سایت ثبت کرده و از بین فروشگاه های از پیش طراحی شده یکی را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

سپس می توانید بلافاصله محصولات خود را داخل فروشگاه درج کرده و کسب درآمد کنید.

جالب اینجاست که قیمت خرید یک فروشگاه اینترنتی آماده خیلی کمتر از راه اندازی آن می باشد!

هزینه نهایی خرید فروشگاه اینترنتی آماده بسته به نوع و امکانات آن از ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر است.

این در حالی است که هزینه راه اندازی اولیه یک فروشگاه اینترنتی بین ۲ – ۴ میلیون تومان است!

شاید از خود بپرسید دلیل این همه تفاوت قیمت چیست؟

شاید بازدهی فروشگاه اینترنتی آماده به اندازه راه اندازی ۰ – ۱۰۰ آن نمی باشد!

در پاسخ باید بگوییم دلیل ارزان بودن قیمت این است که فروشگاه اینترنتی آماده از قبل طراحی شده و دیگر نیازی به صرف زمان زیادی برای جزئیات ظاهر آن نخواهد بود.

ولی شما پس از تحویل سایت فروشگاهی می توانید به هر شکلی که دوست دارید آن را تغییر دهید.

در اینجا شاید باز بپرسید آیا من از پس مدیریت و سفارشی سازی سایت فروشگاهی ام برمی آیم؟

خرید هاست و دامنه فروشگاه به چه صورت است؟

آیا انجام تنظیمات مختلف در سایت نیاز به دانش برنامه نویسی دارد؟

شما میتوانید مقاله خرید سایت آماده ارزان  را مشاهده کنید

در پاسخ باید بگوییم در زمینه نگهداری و مدیریت فروشگاه اینترنتی هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چراکه طراحی آن توسط تیم ایرانی انجام شده و هر شخصی با هر میزان اطلاعات و سطح دانش در زمینه کامپیوتر و طراح سایت از پس مدیریت سایت بر می آید!

طراحی سایت ارزان

مدیر یک فروشگاه اینترنتی احتیاجی به داشتن اطلاعات برنامه نویسی ندارد چراکه تمام کار های لازم و برنامه نویسی ها قبلا انجام شده و نیازی نیست شما کاری انجام دهید.

در مورد خرید هاست و دامنه سایت نیز نگران نباشید، ما به صورت رایگان هاست و دامنه را همراه با فروشگاه اینترنتی در اختیار شما قرار می دهیم.

در واقع محدوده فعالیت های شما در حد چند کلیک ساده است!

خرید فروشگاه آماده ارزش دارد ؟ چقدر می توان درآمد داشت؟

میزان درآمد زایی از یک فروشگاه اینترنتی آماده با یک فروشگاه اینترنتی که از ۰ راه اندازی شود تفاوتی وجود ندارد و تنها تفاوت در هزینه اولیه آن است.

طبق برآورد های انجام شده هزینه راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی چیزی حدود ۲ – ۴ میلیون تومان می باشد ولی همانطور که پیش تر گفته شد هزینه راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی آماده یک دهم این مبلغ می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه میزان کسب درآمد از یک فروشگاه آنلاین پیشنهاد می کنم مقاله “درآمد فروشگاه اینترنتی” را مطالعه نمایید.

 

همین حالا بهترین تصمیم را بگیرید و فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده و میلیونی کسب درآمد کنید!

با ما در ارتباط باشید.