از مهمترین خدمات تهران سرویس کار تعمیر انواع پکیج در سراسر تهران میباشد. اگر شما هم صاخب برند های نه چندان معروف ایرانی و خارجی پکیج هستید و برای تعمیر آن نگران هزینه و کیفیت خدمات تعمیر هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله درباره قیمت تعمیر پکیج باکسی و ایرادات رایج این پکیج توضیح داده ایم. اگر با راهکار های این مقاله نتوانستید مشکل پکیج Baxi خود را برطرف کنید همکاران ما به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج با نازل ترین قیمت در سراسر تهران به شما عزیزان میباشند. کافیست با ما تماس بگیرید تا باکیفیت ترین تعمیرات پکیج باکسی BAXI را با منصفانه ترین قیمت تجربه کنید.

تعمیر پکیج باکسی BAXI | نمایندگی سرویس و تعمیرات پکیج باکسی تهران ۲۴ ساعتهتعمیر پکیج باکسی BAXI | نمایندگی سرویس و تعمیرات پکیج باکسی تهران ۲۴ ساعته

نمایندگی تعمیر پکیج باکسی

با توجه به حساسیت امر تعمیر پکیج BAXI، این کار به هیچ عنوان نباید به نیروی غیر متخصص سپرده شود. در این صورت ایرادات نه تنها از بین نمی‌روند بلکه بیشتر نیز می‌شوند و ممکن است حتی مجبور به تعویض دستگاه شوید. به همین دلیل بهتر است از ابتدا به یک تعمیرکار پکیج باکسی که در این کار تجربه و تخصص دارد مراجعه کنید.

تکنسین های مجرب حاضر در مرکز تعمیر پکیج باکسی در غرب تهران و مرکز تعمیر پکیج باکسی در شمال تهران آماده ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر شبانه روزی پکیج باکسی در منزل شما هستند.

نمایندگی تعمیر پکیج باکسینمایندگی تعمیر پکیج باکسی

سرویس پکیج باکسی

حتما می‌دانید که انواع مدل های پکیج از برند های مختلف نیاز به سرویس منظم دارند تا در صورتی که کوچکترین مشکلی در آن ها وجود دارد شناسایی و برطرف شوند تا از بروز مشکلات بزرگتر جلوگیری شود.

سرویس پکیج به طور کلی شامل موارد زیر می‌شود:

تنظیم دودکش پکیج و رساندن اکسیژن به محفظه احتراق

سنجیدن مقاومت و عملکرد صحیح حسگرهای آب گرم

اسیدشویی

تنظیم کردن ارتفاع و دجع شعله پکیج و کاهش صدای فن در صورت لزوم

شست و شوی مدارها و لوله های پکیج و رادیاتورها

عوض کردن اورینگ ها

بررسی عملکرد صحیح ترموستات و سرویس جرقه زن و شیر اطمینان

سرویس پکیج باکسیسرویس پکیج باکسی

سرویس پکیج باکسی هر چند وقت باید انجام شود؟

پکیج هم مانند سایر وسایل منزل نیاز به سرویس دوره ای دارد. اگر سرویس دوره ای پکیج جدی گرفته شود تا حد زیادی از خرابی قطعات حساس این وسیله پیشگیری میشود.

بهترین دوره سرویس پکیج باکسی هر شش ماه یک بار، قبل و بعد از فصول سرما است.

البته برای پکیج هایی که بیش از یک سال از خرید آن ها می‌گذرد می‌توانید هر یک سال نیز به سرویس کردن آن اقدام نمایید.

سرویس پکیج باعث می‌شود که اگر مشکل یا ایرادی هر چند کوچک در دستگاه وجود دارد شناخته و رفع گردد تا از بروز مشکلات بزرگ تر که هزینه بیش تری نیز در پی دارند جلوگیری شود.

هزینه تعمیر پکیج باکسی

قیمت تعمیر پکیج باکسی با توجه به لیست و نرخ اتحادیه محاسبه می‌شود و عواملی مانند قیمت قطعاتی که نیاز به تعویض دارند یا سطح خرابی که در پکیج ایجاد شده است می‌تواند روی هزینه آن تاثیر گذار باشد.

برای تعمیرات انواع پکیج باکسی با بالاترین سطح کیفیت و توسط باتجربه ترین افراد با مناسب ترین قیمت می‌توانید به نمایندگی های تعمیر پکیج باکسی در سراسر تهران از جمله تهران سرویس کار مراجعه کنید.

خوش بختانه در تهران سرویس کار قیمت تعمیر پکیج باکسی BAXI مطابق با تعرفه مصوب بوده و نسبت به سایر شرکت ها هزینه تعمیر پکیج ها در تهران سرویس کار بسیار منصفانه میباشد.

برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت تعمیر پکیج باکسی باتوجه به ایراد پکیج تان میتوانید از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

راهکار کاهش تعرفه تعمیرات پکیج باکسی

ایجاد مشکل در پکیج ها تقریبا امری اجتناب ناپذیر است. هر وسیله خانگی پس از گذشت زمانی مشخص ممکن است دچار استهلاک شده و نیاز به تعمیر داشته باشد.

اما برای کاهش تعرفه تعمیرات پکیج باکسی می‌توانید با مراجعه به مراکز معتبر تعمیر پکیج تعمیر، علاوه بر پرداخت هزینه ها، طبق تعرفه ثابت اتحادیه از کیفیت خدمات ارائه شده نیز اطمینان حاصل نمایید.

همچنین برای آن که بتوانید از هزینه های زیاد تعمیرات پکیج باکسی پیشگیری کنید میتوانید هر ماه یکبار برای سرویس پکیج BAXI اقدام کنید.

با سرویس دوره ای به طور کامل از خرابی های احتمالی پکیج تان مطلع شده و از خرابی قطعات اصلی پیشگیری میکنید.

از دیگر راه های کاهش هزینه تعمیر پکیج باکسی این است که از یک شرکت خدماتی معتبر برای تعمیرات پکیج تان کمک بگیرید.

ما در تهران سرویسکار به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در مناطق ۲۲ گانه تهران هستیم.

راهکار کاهش تعرفه تعمیرات پکیج باکسیراهکار کاهش تعرفه تعمیرات پکیج باکسی

رفع عیب پکیج باکسی

اولین قدمی که در راستای تعمیرات انواع پکیج باکسی باید بردارید عیب یابی است.

رفع ایرادات به وجود آمده در پکیج باکسی بدون ریشه یابی مشکل تقریبا غیر ممکن است و در صورت اشتباه کردن در ریشه یابی نیز ممکن است به سایر قطعات آسیب بزنید و خسارت های بیشتری به دستگاه خود وارد کنید.

عیب یابی پکیج باکسی می‌تواند با استفاده از کدهای خطایی باشد که روی صفحه نمایش به شما نشان می‌دهد. در ادامه کد های خطا که ممکن است روی صفحه نمایشگر ظاهر شوند بررسی شده است.

کد خطای E 01 :‌ در صورتی که این کد خطا را روی صفحه نمایشگر پکیج باکسی ببینید دلیل آن احتمالا افت فشار گاز است. برای ریشه یابی این خطا ابتدا گاز ورودی را چک کنید. ایراد ممکن است به خاطر درست نرسیدن گاز به جرقه زن نیز باشد.

کد خطای  E 02 : در حالتی که این ارور را روی اسکرین پکیج مشاهده می‌کنید علت را در عملکرد کلید حرارتی جست و جو نمایید. برای رفع این ایراد باید سنسور حد را بررسی کنید. در صورت لزوم باید این سنسور ها را تعویض یا تعمیر کنید اما ممکن است مشکل دستگاه با اسیدشویی نیز برطرف شود.

کد خطای  E 03 : بروز این ارور به معنی خطای پرشر دود است. برای از بین بردن این ارور باید سیم هایی که برد و پرشر دود را به یک دیگر متصل می‌کنند جدا کنید. دستگاه را ریست کنید و در لحظه روشن شدن فن دیگاه با سیم دو سوکت حسگر را اتصال کوتاه کنید. در صورتی که این ارور دیگر نمایش داده نشد باید پرشر را عوض کنید.

کد خطای  E 05 : برای بررسی این خطا باید عملکرد NTC مدار بسته را زیر نظر بگیرید. باز ماندن شیر های مدار گرمایش پکیج، خراب شدن NTC ها یا خراب شدن پمپ دستگاه می‌توانند از علل نمایش این خطا روی نمایشگر باشند. به طور کلی نمایش این خطا به معنی گرم شدن بیش از حد و خراب شدن حسگر ها است.

کد خطای  E 06 : در صورتی که این خطا را روی صفحه نمایشگر خود مشاهده کردید موارد زیر را به طور کامل بررسی نمایید:

۱-سالم بودن NTC ها

۲- عادی و طبیعی بودن فشار آبی که وارد دستگاه می‌شود.

۳- عادی بودن فشار آب خروجی از دستگاه ( آب مصرفی واحد )

۴- سرویس شدن به موقع دستگاه و نیاز داشتن به اسید شویی و رسوب زدایی

نکته : اگر به دنبال کد خطای خاصی میگردید و در این صفحه آن را مشاهده نمیکنید میتوانید در مقاله رفع ارور پکیج ایساتیس با انواع ارور های پکیج ایساتیس آشنا شده و به راحتی مشکل پکیج تان را برطرف کنید.

کد خطای E 07 : احتمالا پیش از آن که این کد خطا را روی صفحه نمایش دستگاه خود ببینید متوجه افت فشار آب مصرفی خواهید شد. افت فشار آب دستگاه و پکیج باکسی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در ادامه این مقاله به توضیح آن پرداخته ایم.

کد خطای E 11 : عمل نکردن ترموستات حد به طور صحیح علت اصلی بروز این خطا روی صفحه اسکرین پکیج باکسی می‌باشد. زمانی که شاهد این ارور روی صفحه نمایشگر بودید ابتدا سلامت ترموستات حد پکیج را با تعویض یا یک سره کردن مورد بررسی قرار دهید. بعد از اطمینان از سلامت ترموستات حد باید سراغ سلامت پمپ دستگاه بروید و این مورد را بررسی کنید.

کد خطای E 25 : در صورتی که آب به درستی در پکیج و لوله های رادیاتور ها به گردش در نیاید این خطا به وجود می‌آید. زمانی که گردش آب در پکیج به درستی اتفاق نیفتد دمای پکیج به طور ناگهانی و به صورت کاذب افزایش می‌یابد. سنسور ها در این حالت با فرستادن یک پیغام به برد اصلی زیاد شدن بیش از حد دما را اطلاع می‌دهند و این خطا بروز می‌دهد. برای پیدا کردن علت اصلی این اتفاق ابتدا باید پمپ دستگاه را بررسی کنید که درست کار کند. لوله های ورودی و خروجی آب نیز باید بررسی شوند تا مشکل ریشه یابی شود.

کد خطای E 31 : در صورتی که ارتباط بین ترموستات محیطی و صفحه نمایشگر یا پانل کنترل قطع شود این خطا روی صفحه نمایشگر پکیج باکسی نمایش داده می‌شود. انواع مدل های پکیج باکسی یک جامپر روی برد اصلی خود دارند که به ترموستات وصل می‌شود. ترموستات، مثل کلید می‌تواند جامپر را قطع و وصل نماید و این قطع و وصل کردن بر اساس دمای پکیج اتفاق می‌افتد. برای رفع این خطا باید سیم کشی های ترموستات، خود قطعه ترموستات و به طور کلی تمام اتصالات ورودی و خروجی برد مورد بررسی قرار گیرد.

کد خطای E 35 : اگر شعله در محفظه احتراق تشکیل نشود این خطا روی صفحه نمایشگر نشان داده می‌شود. البته حالت دیگری هم به جز تشکیل نشدن شعله وجود دارد. ممکن است سنسور ها صرفا تشکیل شعله را تشخیص نداده باشند که در این صورت با تعویض سنسور ها می‌توان مشکل را برطرف نمود. الکترود های جرقه زن و برد اصلی در این مورد باید مورد بررسی قرار گیرند تا مشکل ریشه یابی شود.

برای رفع ارور و کدخطای پکیج بوتان در مدل های مختلف کافیت مقاله رفع ارور پکیج بوتان را مطالعه کرده و بدون نیاز به تعمیر کار خرابی پکیج بوتان را حل کنید.

تعمیر برد پکیج باکسی

بسته به نوع مشکلی که در پکیج باکسی پیش آمده است نحوه تعمیر آن متفاوت خواهد بود.

گاهی اوقات هیچ کد خطایی روی صفحه نمایشگر پکیج باکسی نمایش داده نمی‌شود که در این صورت با تغییر در عملکرد دستگاه می‌توانید متوجه وجود ایراد در پکیج شوید.

اگر برد پکیج BAXI شما ایراد پیدا کرده است و با مشکلات برد پکیج آشنایی ندارید میتوانید مقاله تعمیر برد پکیج را مطالعه کنید. همچین در این مقاله درباره قیمت انواع برد پکیج اطلاعات جامعی بیان کرده ایم.

رسوب زدایی پکیج باکسی

یکی از اقداماتی که در سرویس پکیج باکسی انجام می‌شود رسوب زدایی است. رسوب گیری را پیش از راه اندازی رادیاتور ها باید انجام دهید.

به علت وجود املاح در آبی که در لوله های رادیاتور جریان دارد، امکان رسوب گرفتن در لوله ها به شدت بالاست و در صورتی که به موقع به آن ها رسیدگی نشود ممکن است به طور کلی مجبور به تعویض لوله های پکیج شوید.

برای رسوب زدایی و جرمگیری پکیج پیشنهاد میکنیم مقاله رسوب زدایی پکیج ما را مطالعه کنید. در این مقاله به صورت جامع و کامل تمام نکات رسوب زدایی پکیج را برای شما توضیح داده ایم.

کم شدن فشار آب پکیج

علت کم شدن فشار آب پکیج نیز می‌تواند به رسوب گرفتن لوله های پکیج مربوط باشد.

پیش از بررسی هر عامل دیگری بهتر است ابتدا لوله ها را رسوب زدایی کنید.

سوراخ بودن مبدل حرارتی، باز بودن یا خراب شدن شیر پر کن نیز دلایل دیگری هستند که می‌توانند منجر به کم شدن فشار آب پکیج شوند.

حالت دیگری که موجب کاهش فشار آب پکیج می‌شود نشتی آب از پکیج است.

در مقاله افت فشار آب پکیج تمام دلایل این مشکل برای شما توضیح داده ایم. با راهکار های مقاله مذکور میتوانید در کوتاهترین زمان مشکل کم شدن فشار آب پکیج را برطرف کنید.

نشتی آب پکیج

در صورتی که از پکیج یا رادیاتور ها آب نشت کند، محتمل ترین حالت این است که در سطح مبدل پکیج، سوراخ یا ترک ایجاد شده باشد. پاره شدن لوله های آب پکیج نیز دلیل دیگر بروز نشتی هستند که می‌توانید با کمک گرفتن از تعمیرکار این مشکل را برطرف نمایید.

بهتر است در صورت مشاهده نشتی آب از پکیج تا موقع رفع ایراد به طور کامل، پکیج را خاموش کنید.

برای اطلاعات بیشتر درباره نشتی آب پکیج میتوانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کنید.

در صورتی که این مقاله برای مفید بود میتوانید در قسمت دیدگاه ها نظرات و سولات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع