امروزه با توجه به نوسانات بازار ارز و بالا رفتن قیمت بسیاری از اجناس از جمله گاوصندوق، بسیاری از مشتریان فروشگاههای گاوصندوق دیگر توان خرید گاوصندوق های نو را ندارند، و پیدا کردن گاوصندوق ارزان در بازار کار بسیار دشواری است.

گاوصندوق های ارزان قیمت ابتدا این موضوع را در ذهن مشتریان تداعی می کنند که این نوع گاوصندوق های بی کیفیت و نامناسب هستند، و نمی توانند نیاز های مشتری را برطرف نمایند، و یا مثلا درب و بدنه آن ها بسیار ضعیف است و به راحتی می توان آن ها را سرقت کرد، پس به همین دلیل تشخیص گاوصندوق دست دوم و با کیفیت کار بسیار دشواری است.

توجه » برای خرید گاوصندوق از بهترین فروشگاه گاوصندوق با شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ تماس بگیرید و یا به وب سایت safekaveh.com مراجعه نمایید، برای خرید انواع گاصندوق های ضد سرقت با بهترین کیفیت و قیمت ارزان می توانید به وب سایت safekaveh.com مراجعه نمایید، همچنین برای دریافت مشاوره تخصصی خرید انواع گاوصندوق های نسوز می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید.

به عنوان مثال شما اگر قصد خرید یک گاوصندوق اثر انگشتی را که امروزه بسیار پرطرفدار است را داشته باشید، قطعا باید هزینه های گزافی را بابت خرید آن پرداخت نمایید.

اگر هم شما بتوانید یک گاو صندوقی را با قیمت مقرون به صرفه و مناسب پیدا کنید که نسبت به سایر محصولات ارزان تر باشد، ممکن است این محصول دارای یک سری نواقص و معایب می باشد.

به عنوان مثال ممکن است دارای امنیت مطلوبی نباشد، و مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی و حوادثی از این قبیل نداشته باشد، ویژگی‌هایی که جزو ضروریات یک گاوصندوق مناسب برای منزل و محل کار شما محسوب می‌شود را نداشته باشد.

اما در اینجا ما قصد داریم که که با معرفی گاوصندوق دست دوم به شما کمک کنیم تا بتوانید با هزینه پایین تر یک گاوصندوق با قیمت مناسب و مقرون به صرفه را خریداری نمایید.

و این تضمین را به شما بدهیم که گاوصندوق های دست دوم در فروشگاه سیف باکس کاوه مانند مدل های نو و تولیدات کارخانه آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد.

قیمت گاوصندوق دست دوم

قیمت گاوصندوق دست دوم طبیعتا نسبت به مدل های نو آن پایین تر می باشد، به عنوان مثال قیمت گاوصندوق کاوه دست دوم نسبت به مدل تازه تولید شده آن در کارخانه به طور معمول۳۰ تا ۴۰ درصد ارزان تر می باشد.

شما باید جهت استعلام قیمت مدل های مختلف گاوصندوق دست دوم از طریق لینک زیر با کارشناسان گاوصندوق فروشگاه سیف باکس کاوه ارتباط برقرار نمایید، تا همکاران ما علاوه بر ارائه مشاوره رایگان جهت خرید محصول مورد تظر به شما،  هزینه نهایی محصول تایید شده را به شما اعلام کنند.

ضمن اینکه به این دلیل ما از درج قیمت محصولات در این صفحه خودداری کرده ایم که متاسفانه به خاطر نوسانات شدید بازار ارز در کشور قیمت محصولات مختلف دائما در حال تغییر می باشد.

البته شاید با شنیدن کلمه دست دوم در مورد هر محصولی شاید این نگرانی برای شما بوجود آید که شاید محصولات دست دوم دارای کیفیت مرغوب نباشند، و شما با خرید یک محصول دست دوم پول خود را دور بریزید.

در مورد گاوصندو ها هم این نگرانی بیشتر می شود، چراکه گاوصندوق ها مکانی برای نگهداری اموال و دارایی های شما، پول نقد، طلا و جواهرات، اسناد و مدارک با ارزش و حیاتی هستند، و اگر این محصولات دارای کیفیت نامرغوب و ایمنی پایین باشند می توانند خسارات جبران ناپذیری را برای شما به همراه داشته باشند.

اما برای رفع این نگرانی بزرگ، ما در فروشگاه طباطبایی این تضمین را به شما می دهیم که تمامی محصولات این فروشگاه با ضمانت نامه معتبر به شما ارائه می شوند.

و شما می توانید بدون هیچگونه نگرانی اقدام به خرید گاوصندوق دست دوم با ضمانت نامه معتبر نمایید.

جهت استعلام قیمت گاوصندوق دست دوم شما باید به وب سایت safekaveh.com مراجعه نمایید، و یا مستقیما با مراجعه به صفحه گاوصندوق دست دوم قیمت این محصول را استعلام نمایید.

حدود قیمت گاو صندوق خانگی دست دوم چقدر است؟

به طور معمول هدف شما از خرید گاوصندوق دست دوم این است که هزینه کمتری را بابت خرید انواع صندوق های دست دوم پرداخت نمایید.

که این هزینه باید برای شما معقول و مقرون به صرفه باشد، در مورد قیمت حدوی صندوق های دست دوم باید گفت که در فروشگاه طباطبایی گاوصندوق دست دوم باکیفیت و سالم به فروش میرسد که حدود قیمت گاوصندوق های دست دوم از 2میلیون تومان به بالا میباشد. با خرید این گاوصندوق ها میتوانید از سایر خدمات ما از قبیل نصب، تعمیرات، حمل و جابه جایی، تعویض رمز و غیره نیز بهره مند شوید.

فیلم گاوصندق دست دوم

فیلم های مربوط به صندوق های دست دوم را می توانید در بخش زیر مشاهده نمایید، اگر که نمی توانید به صورت حضوری به فروشگاه گاوصندوق مراجعه نمایید، می توانید از طریق ویدئوی زیر با این محصولات آشنا شوید.

برای مشاهده فیلم محصولات می توانید به کانال آپارات وب سایت safekaveh.com مراجعه نمایید.

قیمت گاوصندوق دست دوم قدیمی

امروز گاو صندوق های مدرن و جدیدتری به بازار آمده اند که دارای قیمت بالاتری نسبت به قیمت گاوصندوق قدیمی هستند. اگر برای شما امنیت اسناد و مدارکی که قصد دارید

در گاوصندوق نگهداری کنید اهمیت چندانی ندارد میتوانید از گاوصندوق قدیمی استفاده کنید، زیرا قیمت گاوصندوق قدیمی نسبت به گاوصندوق های جدید و مدرن و دیجیتالی کمتر می باشد و در عین حال امنیت این گاوصندوق ها نیز پایین تر می باشد.

اما نکته مهمی که در مورد گاوصندوق دست دوم قدیمی وجود دارد این است که شما باید این صندوق های قدیمی را از جاهای معتبر و مورد اطمینان خریداری نمایید.

در فروشگاه طباطبایی تمامی صندوق های قدیمی توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی و بازدید قرار می گیرند، و پس از تایید نهایی کارشناسان این مجموعه صندوق های قدیمی و سیف باکس های دست دوم به مشتریان ارائه می شود.

همچنین با توجه به خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش که توسط فروشگاه طباطبایی ارائه می شود، شما می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید safe box دست دوم و قدیمی نمایید، به عنوان مثال می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق گنجینه قیمت گاوصندوق های دست دوم و قدیمی شرکت گنجینه مهر پارس را نیز مشاهده نمایید.

گاوصندوق استوک

منظور از گاوصندوق استوک همان گاوصندوق های دست دوم می باشد، که در بازار گاوصندوق نام گاوصندوق هایی که به صورت دست دوم و کارکرده در بازار عرضه می شود، با نام گاوصندوق استوک هم شناخته شده است.

پس زمانی که شما به فروشگاه های معتبر صندوق های قدیمی و دست دوم مراجعه می کنید، توجه داشته باشید که منظور از گاوصندوق استوک همان صندوق های قدیمی و دست دوم هستند.

گاوصندوق دست دوم در تهران

در صورتی که شما قصد خرید گاوصندوق های دست دوم در تهران را داشته باشید می توانید با مراجعه حضوری و یا با سفارش آنلاین از فروشگاه سیف باکس کاوه، انواع محصولات گاوصندوق های دست دوم را مانند گاوصندوق نیکا، گنجینه، بامیل، آیکو، گنجبان و غیره

گاوصندوق دست دوم در کرج

دیگر شعبه فروشگاه سیف باکس کاوه در شهر کرج انواع مدلهای گاوصندوق بخصوص گاوصندوق های دست دوم را با قیمت مقرون به صرفه تر و مناسب تر را به شما مشتریان ارائه می دهد.

در صورتی که شما جذب مشتریان ساکن کرج هستید می توانید از طریق لینک زیر با فروشگاه سیف باکس در کرج ارتباط برقرار کرده و درخواست خود را به کارشناسان مربوطه ارائه دهید.

برای خرید صندوق های قدیمی و دست دوم می توانید در مناطق مختلف کرج مانند، عظیمیه، طالقانی، گوهردشت، حافظیه، فردیس، و غیره از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان سیف باکس دست دوم ارتباط برقرار نمایید.

گاوصندوق دست دوم اصفهان

بنا به درخواست بالای مشتریان در سراسر کشور برای خرید گاوصندوق دست دوم و قدیمی، دیگر شعبه فروشگاه طباطبایی در شهر اصفهان افتتاح گردید.

شما می توانید جهت خرید صندوق های دست دوم در اصفهان از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان سیف باکس دست دوم ارتباط برقرار نمایید.

و هم این که از طریق لینک زیر اقدام به خرید گاوصندوق قدیمی و دست دوم در شهر اصفهان و مناطق مختلف آن نمایید.

همچنین در صورتی که تصمیم نهایی خود را مبنی بر خرید صندوق های دست دوم و کار کرده در مناطق مختلف شهر اصفهان گرفته اید، لازم است بدانید که تمامی خدمات ذکر شده در بخش های قبلی مانند خرید صندوق دست دوم در تهران، و خرید صندوق دست دوم در کرج،که شامل ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به مشتریان ساکن تهران و کرج بود، مشتریان ساکن مناطق مختلف اصفهان هم می توانند از خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش این محصولات استفاده نمایند.

از طریق لینک زیر به طور مستقیم درخواست خود را مبنی بر خرید گاوصندوق دست دوم در اصفهان ثبت نمایید.

قفل گاوصندوق دست دوم

اولین چیزی که برای بهبود امنیت و اسناد و مدارک داخل گاوصندوق و ذهن هر کسی می رسد استفاده از یک قفل گاوصندوق ایمن و ضد سرقت در گاوصندوق می باشد.

حال در این جا که صحبت از خرید گاوصندوق دست دوم است ممکن است این تصور ایجاد شود که این گفت صندوق ها دارای امنیت مطلوب نیستند.

اما باید گفت که این محصولاتی که تحت عنوان گاوصندوق های دست دوم در فروشگاه سیف باکس کاوه به فروش میرسد، محصولاتی هستند که تولیدات شرکت صنعتی کاوه هستند، که برخی از مشتریان که به هر دلیلی قصد فروش محصولات خود را داشتند، محصولات آنها توسط فروشگاه سیف باکس کاوه خریداری شده است.

همچنین محصولات مختلف صندوق های دست دوم دارای سه نوع قفل هستند، قفل دیجیتالی، قفل اثرانگشتی، و قفل مکانیکی.

برای آن دسته از مشتریانی که قصد دارند صندوق های دست دوم با قیمت بسیار ارزان خریداری نمایند می توانند از قفل های مکانیکی استفاده کنند.

و در زمان خرید محصول از همکاران ما بخواهند که صندوق دست دوم را با قفل مکانیکی به آن ها ارائه دهند، اما این نکته را هم مد نظر داشته باشید که صندوق های دست دوم و قدیمی با قفل مکانیکی دارای امنیت بسیار پایینی هستند، و قفل آن ها با ترفند های بسیار ساده قابل باز شدن است.

اما صندوق های قدیمی و دست دوم با قفل دیجیتال و اثر انگشتی اگر چه این محصولات قیمتشان یک مقدار نسبت به صندوق های قدیمی و دست دوم با قفل مکانیکی بالاتر است، اما دارای امنیت بالاتری نیز می باشند.

که امنیت بسیار بالای صندوق های دست دوم با قفل اثر انگشتی و دیجیتال باعث شده که سارقان به راحتی نتوانند قفل آن ها را باز کنند.

گرفتن کلید مادر گاوصندوق دست دوم

اغلب گاوصندوق های قدیمی و جدید همانطور که می دانید دارای کلید مادر هستند، که با در دست داشتن آن تمامی رمز های دیجیتال و دیگر قفل های رمزدار بدون کارایی می شوند و هنگا

م خرید گاوصندوق های دست دوم حتما به این مورد توجه داشته باشید که اگر این گاوصندوق ها دارای کلید و مادر هستند آن را از فروشنده دریافت نمایید.

و در زمان شکستن کلید گاوصندوق داشتن کلید مادر برای بازگشایی گاوصندوق امری حیاتی محسوب می شود.

خرید گاوصندوق دست دوم

برای خرید گاوصندوق دست دوم شما باید اطلاعات مفید و نسبتا زیادی در رابطه با گاو صندوق ها داشته باشید که از همه مهمتر داشتن اطلاعاتی درباره ویژگی های یک گاوصندوق متناسب با کارایی آن برای شما میباشد.

افراد زیادی هستند که بدون آنکه اطلاعی از ویژگیهای گاوصندوق مورد نظر خود داشته باشند تنها به جهت پایین بودن قیمت آن و یا ظاهر آن اقدام خرید می کند و چه بسا که این گاوصندوق مورد نیاز آنها نباشد.

به همین دلیل توصیه می‌شود که برای خرید گاو صندوق دست دوم ابتدا کارایی گاوصندوق مورد نظر خود را در نظر بگیرید مثلا می خواهید این گاوصندوق را به چه منظور و در چه مکانی استفاده کنید و نیاز به گاو صندوقی در چه ابعاد دارید.

با پرسیدن این سوالات از خود و دانستن ویژگی های گاوصندوق دست دوم موجود در بازار می توانید بهترین خرید و انتخاب را در حیطه گاوصندوق دست دوم داشته باشید.

فروش گاوصندوق دست دوم

ممکن است شما گاو صندوق خریداری کرده و برای مدتی از آن استفاده کرده باشید ولی بعد از یک مدت متوجه شوید که آن گاوصندوق برای شما کارایی لازم را ندارد و آنچه را که از آن انتظار دارید برای شما برآورده نمی کند.

در این زمان بهترین کار فروش گاوصندوق است زیرا شما می توانید با فروش گاو صندوق دست دوم هزینه لازم برای خرید یک گاو صندوق نو که مناسب با نیاز شما باشد را خریداری کنید و در عین حال گاوصندوق دست دوم خود را که سالم است و با همان کیفیت اول می باشد را به کسی که به این گاوصندوق نیاز دارد به قیمتی کمتر از گاوصندوق نو بفروشید.

همچنین در فروشگاه سیف کاوه انواع گاوصندوق دیجیتال نیز به صورت نقد و اقساط عرضه می شود، که پیشنهاد می کنیم که حتما صندوق های دیجیتالی سیف کاوه را نیز مشاهده نمایید.

گاوصندوق دست دوم با گارانتی معتبر

یکی از مزایای خرید گاوصندوق های دست دوم از فروشگاه طباطبایی این است که این محصولات با وجود این که کارکرده و یا به اصطلاح دست دوم هستند، با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به شما ارائه می شوند.

برگه گارانتی و یا ضمانت نامه گاوصندوق دست دوم در زمان خرید محصول با شما مشتریان ارائه می شود، که شما موظف هستید که این برگه ضمانت نامه را نزد خود نگه دارید، و در مواقع مورد نیاز از خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

ضمن این که گاوصندوق دست دوم همانند محصولات دیگر در فروشگاه طباطبایی با 10 سال گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می شود.

نکات مهم در خرید گاوصندوق دست دوم

نکات مهم در خرید گاوصندوق دست دوم به شما کمک می کند تا بتوانید تصمیم‌گیری بهتری برای خرید گاوصندوق دست دوم داشته باشید.

در این قسمت از مقاله برای خرید گاوصندوق دست دوم نکاتی را بیان می کنیم که در خرید گاوصندوق دست دوم کمک میکند تا بهترین گاوصندوق استوک را خریداری کنید.

  • اولین نکته که باید در هنگام خرید گاو صندوق دست دوم در نظر داشته باشید این است که بدانید قفل گاوصندوق چه نوعی است زیرا مهمترین قسمت گاوصندوق برای حفظ امنیت قفل آن می‌باشد و به عنوان یک مانع و سد امنیتی در برابر سرقت می باشد. پس باید دقت کنید که گاوصندوق شما در کنار سایر آپشن هایی که می‌تواند داشته باشد داشتن قفل گاوصندوق مهمترین قسمت امنیتی است که باید به خوبی در آن به کار رفته باشد.
  • نکته دومی که باید در هنگام خرید گاوصندوق دست دوم  به آن دقت کنید این است که باید از داشتن کلید دوم اطمینان حاصل کنیدو بررسی کنید که آیا کلیدهای گاوصندوق استوک خریداری شده قابل کپی شدن هستند یا نه.
  • نکته بعدی برای خرید گاوصندوق دست دوم بررسی این است که متوجه شوید آیا گاوصندوق شما دارای کلید مادر است یا خیر زیرا اگر کلید مادر گاوصندوق استوک شما گم شده باشد و یا آن را به شما تحویل نداده باشند امنیت گاوصندوق دست دوم شما بسیار پایین می آید و بهتر است که از خرید آن صرف نظر کنید زیرا داشتن کلید قفل مادر برای گاوصندوق بسیار مهم است.
  • اطلاع از اینکه گاوصندوق استوک خریداری شده شما ضد حریق و ضد سرقت است نکته دیگری که باید در هنگام خرید گاو صندوق دست دوم به آن دقت کنید که معمولا این ویژگی بر روی یک لیبل ثبت شده و بر روی گاوصندوق نصب می شود تا شما متوجه شوید که گاوصندوق استوک شما چه استانداردی دارد و دارای چه جزئیاتی است.

سخن آخر

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، در صورتی که قصد خرید گاوصندوق دست دوم را دارید حتما قبل از خرید از مشاوره کارشناسان گاوصندوق بهره مند شوید.

در انتهای همین صفحه هم در بخش نظرات شما می توانید نظرات، سئوالات، پیشنهادات، و انتقادات خود را وارد نمایید، تا پشتیبانی وب سایت در سریع ترین زمان ممکن به سئوالات شما پاسخ دهد.

و همچنین را های ارتباطی موجود در وب سایت هم در اختیار شماست تا بتوانید از این طریق هم با کارشناسان خرید صندوق دست دوم و یا گاوصدوق استوک ارتباط برقرار نمایید.

ضمنا مطالعه سایر مقالات آموزشی فروشگاه طباطبایی را که در بخش وبلاگ قرار دارد را از دست ندهید، و همچنین می توانید با مراجعه به بخش محصولات سایر محصولات این فروشگاه را نیز مشاهده نمایید.

در بخش محصولات هم ویژگی های هر محصول درج شده است، و هر کدام از این محصولات توجه شما را جلب کرد، شما می تواتید با برقراری ارتباط با کارشناسان مربوطه نسب به خرید آن اقدام نمایید.

البته به یاد داشته باشید که قیمت برخی از محصولات به دلیل نوسانات بازار ارز درج نشده است، و شما باید جهت استعلام قیمت محصولات با فروشگاه تماس بگیرید.

سئوالات متداول در مورد گاوصندوق دست دوم

در بخش زیر به برخی از سئوالات متداول کابران وب سایت safekaveh.com پاسخ داده ایم، این سئوالاتی که در این بخش درج شده است، سئوالاتی است که کاربران با مراجعه به صفحه گاوصندوق دست دوم از کارشناسان فروشگاه طباطبایی پرسیده اند.

شما نیز می توانید این بخش را مطالعه نمایید، باز هم اگر سئوال و یا نیاز به مشاوره داشتید، از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت، و در بخش نظرات پایین همین صفحه می توانید سئوالات خود را وارد نمایید تا همکاران ما به سئوالات شما پاسخ دهند.

قیمت گاوصندوق دست دوم ؟

جهت استعلام قیمت گاوصندوق دست دوم به لینک بالا مراجعه نمایید.

گاوصندوق دست دوم در تهران ؟

جهت خرید گاوصندوق دست دوم در تهران با شماره 09122084335 تماس بگیرید.

گاوصندوق دست دوم در کرج ؟

جهت خرید گاوصندوق دست دوم در کرج با شماره 02155625086 تماس بگیرید.

تشخیص گاوصندوق دست دوم با کیفیت ؟

کیفیت گاوصندوق بستگی دارد که از چه کسی و با چه آگاهی گاوصندوق تان را خریداری میکنید.

اگه اطلاعاتی راجب به تشخیص گاوصندوق تقلبی ندارید حتما مقاله ما رابخوانید و یا از نمایندگی معتبر خرید گاوصندوق دست دوم که معتبر ترین آن ها فروشگاه طباطبایی است خرید خود را انجام دهید.

ضمن این که باید بدانید که تمامی صندوق های اصل دارای استاندارد UL هستند.

گاوصندوق دست دوم مناسب کیست ؟

به طور معمول گاوصندوق دست دوم مناسب افرادی است که بخواهند هزینه مناسب و مقرون به صرفه را برای خرید محصول مورد نظر خود پرداخت نمایند.

و یا افرادی که به دنبال یک صندوق معمولی برای مکان هایی مثل اداره و یا سازمان های مختلف داشته باشند، که زیاد مسئله امنیت در آن جا مطرح نباشد.

البته در صورتی که بحث امنیت هم برای شما حائز اهمیت است می توانید صندوق خریداری شده را در مکان هایی خاص جاسازی نمایید.

تفاوت بین گاوصندوق دست دوم و گاوصندوق استوک چیست ؟

در بازار اکثر خریداران صندوق های دست دوم، این محصولات را با نام گاوصندوق استوک نیز می شناسند، پس هر موقع شنیدید که گفته می شود گاوصندوق استوک، درواقع منظور همان گاوصندوق دست دوم است، که در بازار عرضه می شود.

چطور میتونیم برای خرید گاوصندوق دست دوم اعتماد کنیم ؟

اول از همه شما باید به یک فروشگاه شناخته شده و معتبر برای خرید مراجعه نمایید، تا محصولی را که خریداری می کنید با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به شما ارائه دهد.

دوم این که حتما از مشاوره کارشناسان مربوطه استفاده نمایید، تا با اطلاعات جامع تری خرید خود را انجام دهید، بعد این که شما حتما در زمان خرید گاوصندوق دست دوم یا گاوصندوق استوک به استانداردهای ul محصول توجه نمایید، و حتما برگه ضمانتنامه را با مهر اصلی فروشگاه از خریدار دریافت نمایید.

سعی کنید با توجه به نوع نیاز خود محصول مورد نظرتان را خریداری نمایید، مثلا اگر قصد استفاده در منزل را دارید، حتما محصولی با وزن سبک و ابعاد مناسب را خریداری نمایید، که دراین مورد کارشناسان مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند.

همچنین فرآیند نصب گاوصندوق دست دوم را هم بر عهده تکنسین های فروشگاه گاوصندوق دست دوم واگذار نمایید.

بهترین فروشگاه گاوصندوق دست دوم یا گاوصندوق استوک کجاست ؟

فروشگاه طباطبایی بهترین و معتبرترین فروشگاه گاوصندوق دست دوم یا گاوصندوق استوک در تهران و شهر های مختلف مانند کرج، اصفهان، قم، شیراز، اهواز، رشت، تبریز، می باشد، که تمامی محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می دهد.

بعد از خرید گاوصندوق دست دوم خدماتی مانند نصب گاصندوق دست دوم در محل، حمل و جابه جایی محصول، تعمیرات تخصصی تمامی قطعات و قسمت های مختلف بدنه محصول توسط تکنسین های خبره و کاربلد این مجموعه انجام می شود.

کدام مدل های گاوصندوق دست دوم ارزان تر هستند ؟

اگر به دنبال ارزان ترین گاوصندوق دست دوم در فروشگاه طباطبایی هستید، پیشنهاد می کنیم که سعی کنید محصول مورد نظر خود را در ابعاد و سایز کوچک سفارش دهید.

چرا که یکی از عوامل بسیار مهمی که در افزایش قیمت این محصولات بسیار تاثیر گذار است، ابعاد، وزن، و سایز محصولات است.

طبیعتا وقتی یک محصول ابعاد و وزن آن زیاد باشد از متریال و مواد اولیه بیشتری در ساخت آن استفاده شده است، بنابراین قیمت آن هم افزایش پیدا می کند.

اگر دقت کرده باشید معمولا صندوق های نسوز و ضد سرقت که دارای قفل امنیتی هوشمند هستند قیمت آن ها در مقایسه با دیگر محصولات بالاتر می رود.

پس شما اگر به دنبال خرید یک گاوصندوق دست دوم ارزان و مقرون به صرفه هستید، بهتر است گاوصندوق دست دومی را خریداری نمایید که دارای قفل مکانیکی و دیجیتالی معمولی باشد.

وزن آن بسیار سبک باشد، در بدنه آن نیازی نیست که از ورقه های فولاد نسوز استفاده شده باشد.

منبع » safekaveh.com