درباره تزریق چربی به دست، گونه و لب تا بحال چیزی شنیده اید؟

از کاربردهای مختلف تزریق چربی اطلاعی دارید؟

طی این مقاله راجع به تزریق چربی به دست، تزریق چربی به گونه و تزریق چربی به لب توضیح خواهیم داد.

این روزها یکی از متدهای کاربردی و ایمن برای جوان سازی و رفع چین و چروک پوست صورت، تزریق چربی می باشد، از جمله کاربردهای تزریق چربی به صورت می توان به تزریق چربی به دست، تزریق چربی به گونه و تزریق چربی به لب اشاره نمود.

بطور کلی تزریق چربی به منظور جوانسازی و زیباسازی اندام های مختلف بدن می باشد ولی شاید فقط راجع به کاربرد تزریق چربی در صورت شنیده باشید! در صورتی که از این تکنیک برای جوانسازی قسمت های مختلف بدن استفاده می شود.

پیشنهاد ویژه: برای دریافت تخفیف ویژه خدمات فرم دهی لب، بالا بردن ابرو بدون جراحی، تزریق چربی به زیر چشم، رفع چین و چروک پیشانی و تزریق چربی به سینه با ما تماس بگیرید.

طی این مقاله بطور مفصل راجع به تزریق چربی به دست، تزریق چربی به گونه و تزریق چربی به لب صحبت خواهیم کرد پس تا پایان با ما همراه باشید.

تزریق چربی به صورت

 

تزریق چربی به دست

یکی از تاثیرات افزایش سن کاهش میزان حجم چربی در دست ها می باشد که باعث می شود پوست دست ها حالت نازک و چروک خورده پیدا کند، شاید خیلی از افراد چین و چروک و خطوط روی صورت را نشانه پیری بدانند در حالی که ظاهر دست ها نیز می توانند یکی از شاخص مهمی از سن ما باشند.

علاوه بر افزایش سن به دلیل اینکه دست ها مدام در معرض آفتاب و عوامل محیطی قرار دارند بنابراین خیلی زودتر از سایر قسمت ها دچار انواع تغییرات از جمله لکه های پوستی، خطوط اضافه و چین و چروک می گردند، بنابراین، جوان کردن پوست دست از طریق تزریق چربی به دست می‌تواند روند پیری را معکوس کرده و ظاهری جوان‌ تر در دست‌ها ایجاد نماید.

شما میتوانید مقاله بالا بردن ابرو بدون جراحی را مطالعه کنید

تزریق چربی به دست چگونه انجام می شود؟

تزریق چربی به دست در واقع یک نوع پیوند چربی می باشد که می توان از نواحی مختلف بدن چربی را استخراج و سبب به دست ها تزریق نمود. چربی مورد نیاز برای تزریق به دست را می توان از نواحی که دارای ذخیره چربی بالایی هستند نظیر ران، شکم و باسن استراج نمود و سپس به ناحیه مورد نظر تزریق کرد.

در این تکنیک به دلیل اینکه از چربی بدن فرد برای تزریق استفاده می شود ماندگاری بسیار بالا می باشد و از طرفی دیگر هیچ تگرانی بابت ایجاد آلرژی و حساسیت وجود نخواهد داشت.

در مرکز زیبایی آوا بیوتی به دلیل سرعت بالا سانترفیوژ جداسازی چربی سالم فراهم می شود.

متخصصین آوا بیوتی

مزایای تزریق چربی به دست

☘ کمک به جوان سازی و رفع چین و چروک پوست صورت

☘ بازیابی حجم دست که ظاهری لاغر و پیر در دست‌ها ایجاد می‌کند

☘ محو کردن لکه‌های ناشی از سن و نور خورشید

در تکنیک تزریق چربی به دست به منظور جوانسازی، چربی با دقت بالایی از طریق لیپوساکشن از بخش هایی نظیر باسن، شکم و ران برداشته شده و پس از پردازش و تصفیه، چربی استخراج شده با دقت بسیار بالا از طریق سوزن های نازک به ناحیه مورد نظر تزریق می گردد. یکی از مهم ترین مزایای این تکنیک عدم نیاز به برش و جراحی می باشد.

 شما میتوانید از مقاله بوتاکس مو چیست مطالعه کنید

 

تزریق چربی به گونه

تزریق چربی به گونه

داشتن صورت لاغر و بدون زاویه و برجستگی یکی از مشکلات بزرگ بسیاری خانم ها و حتی آقایان است که البته این مشکل مکن است در اثر افزایش سن، کاهش وزن و…اتفاق بیفتد، اولین راهی که برای رفع مشکل به این دسته از افراد پیشنهاد می گردد تلاش برای افزایش وزن می باشد.

ولی مشکل اینجاست!

که شاید فرد تمایلی به افزایش وزن نداشته باشد و از آن مهم تر اینکه برخی از افراد فقط تمایل دارند تا گونه های برجسته ای داشته باشند، بنابراین چاقی نمی تواند یک راه حل خوب باشد پس برای افزایش حجم برخی از قسمت های صورت مثل گونه ها چکار باید کرد؟

می توان گفت در حاضر کم ضرر ترین و در عین حال موثر ترین روش تزریق چربی به گونه ها می باشد، با استفاده از روش تزریق چربی شما می توانید علاوه بر افزایش میزان برجستگی گونه ها پوستی جوان تر و شاداب تر نیز داشته باشید.

 

مزایای تزریق چربی به گونه

بدن بسیاری از افراد نسبت به مواد پر کننده صورت و انواع ژل ها واکنش آلرژیک نشانم می دهد در حالی که با روش تزریق چربی به گونه شما مطمئن خواهید بود که هیچگونه حساسیتی برای شما ایجاد نخواهد شد و به صورت کاملا ایمن صورتی جوان و زیبا خواهید داشت.

تزریق چربی به لب

داشتن لب هایی برجسته و جذاب تقریبا آرزوی هر خانم جوانی است و خوشبختانه امروزه از طریق روش هایی نظیر تزریق چربی به لب این امر امکان پذیر است. تزریق چربی به لب روشی است که باعث می شود لب ها بسیار شاداب تر و البته برجسته تر به نظر برسد، طبق سلیقه و نظر مراجعین عمل تزریق چربی به لب می تواند فقط برای لب بالا، پایین و یا هر دو انجام شود.

اگر لب های باریک و کوچکی دارید با انجام تزریق چربی به لب با 1 تیر می توانید چند نشان بزنید مثل:

  • باریک بودن لب بالایی و یا لب پایینی
  • کم بودن حجم و برجستگی لب‌ها
  • باریک شدن و ناپدید شدن لب‌ها در هنگام خندیدن
  • فرم دهی و برجسته سازی لب

نتایج تزریق چربی به لب نیز ماندگار است چراکه پس از جایگیری چربی در ناحیه لب ها، سلول های چربی مسیر جدیدی برای تغذیه خود در بدن ایجاد کرده و به ترتیب با خون رسانی به خود، در بدن ماندگار می شوند. البته این نکته لازم به ذکر است که همیشه احتمال دارد درصدی از چربی تزریق شده از طرف بدن پذیرفته نشود و به همین دلیل نیاز باشد تا بعد از گذشت مدتی تزریق ترمیمی انجام شود.

تزریق چربی به دست

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم به 3 مورد از مهم ترین کاربرد های تزریق چربی اشاره نماییم، بطور کلی اگر احساس می کنید چین و چروک و خطوط روی صورت و دست هایتان آزارتان می دهد و یا علاقه مند به داشتن لب هایی برجسته هستید، پیشنهاد ما تزریق چربی است. البته این نکته را فراموش نکنید که تزریق چربی بسیار حساس بوده و می بایست حتما توسط متخصص زیبایی و در محیط استاندارد صورت گیرد.

به همین دلیل گول تبلیغات و قیمت های ارزان تزریق چربی را نخورید!

متخصصین مرکز نزریق چربی آوا بیوتی با سال ها تجربه درخشان در حوزه زیبایی و جوانسازی پوست آماده ارائه بهترین خدمات تزریق چربی نیز می باشند. در صورت نیاز به مشاوره لطفا با ما تماس بگیرید.

مراقب سلامت و زیبایی خود باشید ❤

 

منبع: www.ava-beauty.com