یکی از سوالاتی که همیشه برای خانم ها پیش میاید این است که کاشت ابرو بهتره یا تاتو و میکروبیلدینگ ابرو؟

در این مقاله میخواهیم تجربیات افراد مختلف از کاشت ابرو و میکروبیلدینگ و تاتو ابرو بیان کنیم تا بهترین راه رو برای پر کردن ابرو های خود طی کنید.

برای آشنایی با مراقبت های بعد از مزونیدلینگ به صفحه مراقبت های بعد از مزونیدلینگ صورت مراجعه نمایید.

کاشت ابرو بهتر است یا تاتو

میکروبلیدینگ ابرو، میکروپیگمنتیشن ابرو، فیبروز و … روش های جدیدی هستند که برای پر کردن نواحی خالی ابرو استفاده میشوند اما آیا این ورش ها برای همه مناسب است و به همه پیشنهاد میشود؟

قطعا خیر.

کاشت ابرو یک روش پزشکی است که شما میتوانید قسمت های خالی ابرو تان را با موی طبیعی خودتان پر کنید.

چگونه موهای ابرو را به سمت بالا ببریم

این روش درمانی زیبایی در چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده که به علت تبحر پیدا کردن پزشکان در این حوزه نتایج خوبی هم حاصل شده است.

در روش کاشت ابرو از موهای بدن برای ابرو استفاده میشود و شما بعد از گذراندن مدت زمان معین میتوانید ابرو هایی پهن به زیبایی ابرو های طبیعی داشته باشید.

در روش میکروبیلدینگ و فیبروز و هاشور ابرو تار هایی به نازکی تار مو ابرو با جوهر مخصوص روی پوست ابرو طراحی میشود.

برای شرکت در دوره آموزش میکرودرم به صفحه آموزش میکرودرم با مدرک معتبر مراجعه نمایید.

بهترین مرکز بوتاکس در شرق تهران

این روش های جدید اگر توسط فرد متخصص (معمولا آرایشگر ها) انجام شود باز هم بعد از گذشت مدتی نیاز به ترمیم خواهند داشت و بعد از گذشت چند سال حالت مصنوعی به چهره شما میدهند.

هرچند این روش ها در مقایسه با کاشت ابرو هزینه کمتری دارند اما نتیجه ان ها بعد از چند سال قابل مقایسه با کاشت ابرو نیست.

یکی از سوالاتی که در مورد کاشت ابرو برای متقاضیان این روش پیش میاید این است که آیا انجام این کار درد دارد؟ هزینه کاشت ابرو چقدر است؟ آیا مشکل شرعی دارد ؟ عوارض کاشت ابرو چیست؟ آیا کاشت ابرو سرطان زاست؟

باید به شما بگوییم اگر سوالات تخصصی دارید بهتر است مرکز زیبایی را انتخاب کنید که به صورت کامل و بدون تعصب تمام جوانب را به شما توضیح دهند.

پزشکی که تعهد کاری داشته باشد عوارض و خطرات این روش رابه طور کامل به شما توضیح میدهد.

در واقع نکته ای که برای کاشت ابرو وجود دارد این است که اگر این کار توسط دکتر کاربلد و حرفه ای انجام شود نتیجه فوق العاد ای حاصل میشود.

دکتر باید بتواند نحوه کاشت ریشه های مو را طوری انجام دهد که خواب ابرو یکی باشد و مو ها در یک جهت قرار گرفته باشند.

نحوه تزریق چربی به باسن

مقایسه کاشت ابرو و تاتو ابرو

هزینه کاشت ابرو در مراکز زیبایی مختلف فرق دارد اما حدود هزینه از 2 میلیون تومان شروع میشود و شما میتوانید برای این کار بهترین دکتر را انتخاب کنید.

به طور کلی میتوان گفت اگر دکتر خوبی را پیدا کردید انجام کاشت ابرو بهتر از میکروبیلددینگ است زیرا حالت طبیعی تری به چهره شما میدهد و بعد از چند سال چهره نچرال و زیبایی به شما هدیه میدهد.

اما روش های تاتو ابرو حتی اگر توسط متخصص ترین فرد هم انجام شود باز هم بعد از مدتی حالت غیر طبیعی و مصنوعی به چهره شما میدهد.

نظرات درباره کاشت ابرو افراد مختلف متفاوت است که علت نارضایتی 99% افراد به خاطر مراجعه کردن به مراکز زیبایی نا معتبر و حتی انجام دادن این کار در آرایشگاه هاست.

غاگر پزشک شما تجربه و تخصص کافی داشه باشد کاشت ابرو را بسیار ظریف و مرتب انجام میدهد تا در آینده چهره شما را زشت نشان ندهد.

قرص برای رفع سیاهی دور چشم

ارگ از تاتوی ابرو که هر 6 ماه یکبار مجبور به ترمیم آن هستید خسته شده اید و میخواهید یک روش دائمی را انتخاب کنید قطعا کاشت ابرو بهترین گزینه است.

قطعا پاک کردن تاتو ابرو برای شما دردسر هایی خواهد داشت پس به فکر پاک کردن آن نباشید و کاشت ابرو را با همان تاتو ها انجام دهید.

اینجوری قیمت های خالی ابرو با سایه ای از رنگ پوشیده شده و موهای طبیعی کاشته شده نیز روی این رنگ ها نمای زیبایی به چهره شما میدهد.

برای آشنایی با بهترین راهکار های از بین بردن موی صورت در منزل به صفحه از بین بردن موی صورت بدون لیزر مراجعه نمایید.

مقالات مرتبط :

لیفت ابرو چیست

منبع

ماسک برای از بین بردن موهای زائد صورت

فیلم آموزش کار با لیزر