گاوصندوق ها امروزه به یکی از ضروری ترین وسایل خانه تبدیل شده اند، نگهداری از اشیا و مدارک ارزشمند دیگر به یکی از ارکان اصلی زندگی در این دور و زمونه تبدیل شده است.

تیم خبری ما در این مقاله به معرفی و بررسی قیمت یکی از اجزای این صندوق ها که اختصار قفل گاوصندوق نامیده می شود می پردازد.

بگذارید قبل از اینکه یک راست سراغ قیمت قفل گاوصندوق برویم در ابتدا کمی درباره اهمیت آن در صندوق ها صحبت کنیم و انواع آن را معرفی کنیم.

چرا باید قفل رمز دار تهیه کنیم ؟

چرا باید قفل رمز دار تهیه کنیم ؟

همانطور که می دانید شرکت های مختلفی برای اینکه از رقیبان خود پیشی بگیرند نسبت به تولید انواع قفل های عجیب و غریب می کنند تا بتوانند دل مشتری را بدست آورند.

افزایش خرید گاوصندوق توسط عموم مردم باعث شد که قفل های متنوعی در بازار پدید آید و کنار آن انتخاب کردن قفل گاوصندوق اندکی سخت تر از قبل بشود.

اما ما اینجا هستیم که این انتخاب را راحت کنیم و بهتون اطلاع دهیم که خرید قفل رمزدار گاوصندوق می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

بگذارید کمی ریز تر وارد این قضیه شویم، قفل های رمزدار علاوه بر اینکه از ساده ترین قفل های موجود می باشند، در عین حال امنیت محتوای داخل صندوق را به خوبی تضمین می کنند.

قفل های رمزدار به دلیل عدم پیچیدگی ساختار خود، از قیمت بالایی برخوردار نیستند و شما می توانید با حداقل هزینه ای که برای گاوصندوق خود در نظر گرفته اید این قفل را خریداری کنید.

قیمت انواع قفل رمز دار

دراین بخش به معرفی و بررسی سه شرکتی که قفل گاوصندوق می سازند می پردازیم و مزایای هرکدام از این شرکت ها را خدمت شما ارائه می دهیم.

قیمت قفل رمز دار کاوه

قیمت قفل رمز دار کاوه

شرکت کاوه، از اولین و برترین شرکت های تولیدکننده قفل گاوصندوق می باشد که امروزه محصولات این شرکت از محبوبیت بالایی در بازار برخوردار هستند.

تمامی قفل های رمزدار شرکت کاوه دارای استاندراد های جهانی می باشند و می توانند امنیت هر صندوقی که برای آن مورد استفاده قرار می گیرند را برقرار کنند.

قفل های رمزی که شرکت کاوه تولید می کند از پرفروش ترین قفل های بازار ایران می باشد، البته توجه داشته باشید که اجناس تقلبی زیادی با نام کاوه در بازار وجود داره که نباید فریب اینگونه فروشندگان را بخورید.

شرکت کاوه همینطور بهترین تولیدکننده صندوق می باشد که با نام انحصاری گاوصندوق کاوه شناخته می شود.

قیمت قفل رمزدار نیکا

شرکت نیکا سیف، در جایگاه دومین تولید کننده قفل های رمزدار می باشد.

قفل های رمزی شرکت نیکا نیز مانند برند کاوه، دارای بالاترین استاندارد های موجود می باشد. این شرکت از پیشکسوت ترین تولید کننده های قفل گاوصندوق می باشد که به خوبی می تواند با شرکت اول یعنی کاوه رقابت کند!

توجه داشته باشید که تنوع قفل های رمزدار شرکت نیکا بیشتر از کاوه می باشد و این به این دلیل است که شرکت نیکا با قرارداد بستن با سایر شرکت های اروپایی توانسته برخی از تکنولوژی های جدیدی که در ایران استفاده نمی شود را وارد بازار کند.

به همین منظور تنوع قفل های رمزی شرکت نیکا بیشتر از سایر تولید کننده های دیگر می باشد، حتی اگر قیمت پایین قفل های رمزی این شرکت را جزو آمار حساب نکنیم!

همانطور که اشاره شد، شرکت نیکا تنها تولید کننده قفل نیست و شما می توانید اطلاعات بیشتر درباره صندوق های این شرکت را در صفحه گاوصندوق نیکا مشاهده کنید.

قیمت قفل رمزدار گنجینه

قیمت قفل رمزدار گنجینه

شرکت تولیدی گنجینه را می توان در رتبه سوم برترین تولیدکنندگان قفل گاوصندوق نام برد.

این شرکت با بیش از 17 سال سابقه در زمینه تولید انواع وسایل امنیتی خانه و اداره طرفداران زیادی را بازار به خود اختصاص داده است.

قفل های رمزدار گنجینه همیشه به کیفیت فوق العاده خود مشهور هستند، این شرکت که قفل های خود را با نام انحصاری انگلیسی و مخفف GMP به فروش می رساند، از برترین شرکت های تولید کننده گاوصندوق هم می باشد.

قفل های رمزی این شرکت مانند دو شرکت معرفی شده سر و صدا نکرده است اما در زمینه تولید گاوصندوق به خوبی تونسته که خودش را بین 10 رتبه برتر تولید کننده های صندوق های امن قرار دهد.

برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت و مشاهده محصولات این شرکت، از صفحه گاوصندوق گنجینه دیدن کنید.

کاربرد های قفل رمز دار

بعد از معرفی  و بررسی شرکت های تولید کننده قفل رمزدار، نوبت به این رسیده است که درباره کاربرد های آن توضیح دهیم.

درواقع از قفل های رمزدار می توانند در هر مصارفی مورد استفاده قرار بگیرند، شما می توانید از این قفل ها در اداره های دولتی و شخصی و یا منازل خودتان استفاده کنید.

در اکثر ساختمان های اداری می توانید گاوصندوق های رمزی را مشاهده کنید که بیشترین تعداد را به خود اختصاص دادند.

منبع : قیمت قفل رمزدار گاوصندوق