اگر به دنبال بهترین صافکاری بدون رنگ در کرج هستید میتوانید از خدمات اتوصافکار برای صافکاری بدون رنگ بهره ببرید. برای اطلاع از قیمت صافکاری بدون رنگ با دستگاه های مختلف میتوانید با ما تماس بگیرید.

  خدمات تخصصی صافکاری pdr  

مرکز بدون موج بدون نقطه با دستگاه های pdr

  •  خدمات صافکاری بدون رنگ 

با دستگاه های مدرن و ابزارهای پیشرفته روز اروپایی ،حتی بدون موج

بهترین صافکاری بدون رنگ ماشین در کرج

صاحبان خودرو بنا به دلایل مختلفی نیاز به صافکاری پیدا می کنند. این نیاز می تواند به علت تصادف ماشین و یا آفتاب سوختگی باشد. همینطور اگر برخی از مواد شیمیایی بر روی بدنه خودرو ریخته شوند باعث تغییر رنگ ماشین می شوند. برای رفع تمامی اینها نیاز هست که به یک صافکار خوب مراجعه شود.

در چنین شرایطی اولین سؤالی که به ذهن شما می آید این است که پیش کدام صافکار خودرو بروم که کارش خوب باشد؟

و یا بهتر بگوییم شما هم قطعا به دنبال بهترین صافکار در محل زندگی خود خواهید بود. در کرج مارکت سعی کرده ایم این لیست را برای شما فراهم کنیم. لیست بهترین صافکار نقاشی در کرج و استان البرز.

در این لیست اطلاعات صافکار نقاشی های کرج، فردیس، هشتگرد، نظرآباد، اشتهارد، گرمدره، اندیشه، طالقان و …. گنجانده شده است.

قیمت صافکاری بدون رنگ پراید در کرج

قیمت صافکاری بدون رنگ برای پراید بنا بر میزان صدمه ای که خودرو شما دیده است متفاوت می باشد این هزینه امکان دارد با توجه به اینکه ماشین شما کمترین آسیب را دیده است بسیار کم باشد معمولاً قیمت صافکاری بدون رنگ پراید از ۳۰۰ هزار تومان شروع می شود برای اطلاع دقیق از قیمت آن نیاز است که با یک کارشناس مشورت کنید و یا با ما تماس بگیرید.

09190163590     09196975119

مزایا دستگاه صافکاری بدون رنگ

در صورتی که از دستگاه برای صافکاری بی رنگ استفاده کنید به رنگ خودرو آسیب نمیرسد، در قسمت های دوبل بدنه برش زده نمیشود، در بعضی از شرایط بدون نیاز به باز کردن قطعات آسیب دیده کار انجام میشود و مهمترین مزیت ان این است که بر خلاف روش های سنتی نتیجه کار بدون رد و اثر خوردگی خواهد بود.

مراحل صافکاری بدون رنگ

در تصادفات رانندگی پس از مراجعه به مجموعه صافکاری برای درست کردن نقاط آسیب دیده،پس از بررسی شخص صافکار بسته به شدت ضربه تصمیم می‌گیرد که قطعه تعویض، صافکاری و یا صافکاری و رنگ شود. به همین دلیل در صنعت صافکاری بدنه خودرو، دو روش کلی صافکاری بدون رنگ و صافکاری با رنگ وجود دارد که بسته به مهارت و صلاح‌دید صافکار یکی از این دو روش انتخاب می‌شود.
به عنوان مثال اگر ضربه وارد‌شده در حدی نباشد که به ورق و رنگ آسیب برسد (فقط در حد فرو رفتگی بدنه باشد) خودرو اصطلاحا با تقه گریسی صاف می‌شود. اما چرا تقه گریسی؟! برای صافکاری بی‌رنگ یک بخش از خودرو روش‌های مختلفی وجود دارد که مرسوم‌ترین و قدیمی‌ترین آن، چرب‌کردن بدنه با استفاده از گریس و در نهایت صاف کردن ورق با بهره‌گیری از ابزار‌آلاتی است.
هرچند که این روزها کمتر صافکاری از این روش برای ترمیم بدنه بهره می‌گیرد اما این اصطلاح چیزی است که در بین مردم مرسوم است.
صافکاری بدون‌رنگ روش‌های مختلفی از جمله همان صافکاری تقه گریسی مشهور، حرارتی و با استفاده از نور خورشید دارد که در هر یک از این روش‌ها، تنها هنر صافکار است که میزان تمیزی کار را مشخص می‌کند.
در واقع ذهنیتی که مردم از صافکاری بدون رنگ دارند، پدیداری موج‌های ریز پس از اتمام کار ‌روی سطح بدنه است که البته هرچقدر دقت و حوصله صافکار بیشتر باشد، این موج‌ها کمتر خواهند بود.
در کل صافکاری بدون رنگ مانند به کوزه‌گری اما با استفاده از تقه‌زدن و ‌روی فلزی سرد، خشک و محکم است.

انواع صافکاری خودرو در کرج

صافکاری‌ها در دو نوع صافکاری با رنگ و صافکاری بدون رنگ صورت می‌گیرند و انجام هر یک از آن‌ها بسته به صلاح دید متخصص صافکار است که چه برآوردی را نسبت به میزان و شدت آسیب‌های وارده داشته باشد و استفاده از کدام نوع صافکاری را ترجیح دهد.

در صورتی که ترمیم اجزای آسیب دیده به صافکاری بدون رنگ نیاز داشته باشند، صافکاری بدون استفاده از رنگ صورت می‌گیرد و این قطعات تعمیر یا تعویض می‌شوند. اما گاهی نیز بهتر است صافکاری خودروها با رنگ انجام شوند و قطعه آسیب دیده با رنگ پوشیده شود؛ از آن جا که عمل صافکاری بدون رنگ دارای پیچیدگی‌ها و سختی‌های فراوان است و به دقت و ظرافت زیادی نیاز دارد، لذا سپردن این کار به افراد زبده و با تجربه، ضرورت دارد