بزرگترین پلاستیک فروشی تهران، دانستن آدرس های بازار پلاستیک تهران می تواند به عمده فروشان و صاحبان فروشگاه ها کمک کرده تا بهترین اجناس را خریداری کنند. از این رو در این مقاله به اطلاعات در مورد بازارهای مهم پلاستیک که شاید همه به نوعی با آنها آشنا بوده می پردازیم.

یک فروشگاه بزرگ پلاستیک فروشی به دلیل تنوع زیادی که دارد،  و هر کدام از اجناس آن از تولید کننده های مختلف می باشد،  یکی از بزرگ ترین و متنوع ترین مغازه ها است.

بنابراین در بهترین بازارهای پلاستیک تهران انواع وسایل ریز منزل و درشت را می توان دید،   که به راحتی اقلام مورد نیاز در آنجا تهیه می شود.

همچنین در فروشگاه های عمده پلاستیک لیست تمامی موجودات و کالاها در اختیار خریداران قرار می گیرد،  و با توجه به نیاز خریدار کالاها تحویل داده می شود.  هر خریداری نیز باید علاوه بر اطلاعات از قیمت و کیفیت اجناس نیز مطلع باشد.

برای خرید حضوری از نماینده های رسمی و معتبر شرکت های تولید کننده پلاستیک به فروشگاه آنلاین پلاستیک کریمی مراجعه کنید.

به همین دلیل لیست  تمامی کالاها به همراه  قیمت آنها با توجه به اطلاعاتی که خریدار به آن نیاز دارد در اختیارش قرار می گیرد،  که  طور عمده به فروش رسیده و توزیع می شود.

توجه داشته باشید که شرکت های تولید کننده محصولات پلاستیکی در ایران به سه قطب تقسیم می شوند که به آن ها می پردازیم :

بازن، هوم کت و کارن پلاست

بازن :

شرکت پلاستیک سازی بازن با بیش از ۱۷ سال سابقه در زمینه تولید انواع محصولات پلاستیکی آشپزخانه، در لیست برترین شرکت های تولیدی این حوزه می باشد.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم این شرکت محصولات خود را با رعایت استاندارد های جهانی تولید می کند و به دست مشتریان عزیز خود می سپارد.

هوم کت :

شرکت پلاستیک سازی هوم کت با حدود ۱۴ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید انواع محصولات پلاستیکی مورد نیاز برای خانه و آشپزخانه شما به یکی از غول های این صنعت در بازار ایران تبدیل شده است.

این شرکت توسط سرمایه گذاران ایرانی پایه گذاری شده است و تمامی محصولاتی که شرکت هوم کتتولید می کند ساخته و پرداخته ذهن طراحان و تولیدکنندگان ایرانی می باشد.

کارن پلاست :

کارن پلاستیک را می توانید از جدید ترین شرکت های تولید کننده محصولات پلاستیکی خانه و آشپزخانه دانست.

این شرکت با اینکه تنها چند سال از اولین محصول تولیدی اش می گذرد به یکی از قطب های محصولات پلاستیکی در بازار ایران تبدیل شده است.

—————————————————————————–.————————————————————————–

تقریبا سه نقطه اصلی برای بازار پلاسکو تهران وجود دارد که ما سعی می کنیم هر سه منطقه را برای شما تشریح نماییم .

1- شوش و مولوی

2- خاوران و خاور شهر

3- تهرانپارس

پیشنهاد ویژه » خرید انواع بانکه با قیمت مناسب و ارزان

شوش و مولوی : اولین و معروف ترین نقطه قدیمی تهران برای پخش انواع محصولات پلاستیک و لوازم خانگی در تهران حد فاصل میان میدان شوش تا مولوی می باشد که بیشتر بنک داران قدیمی این صنف در این منطقه قرار دارند.

در این محدوده بیشتر اجناس خرده ریز آشپزخانه و لوازم خانگی را به چشم می بینید ، هر چند فروشندگان پلاستیک هم در این محدوده فعالیت می کنند.

پیشنهاد ویژه » برای مشاهده انواع لیوان ماگ می توانید به صفحه قیمت ماگ مراجعه کنید.

بیشتر این فروشگاه ها و مغازه دارهای قدیمی هستند که اقدام به فروش کلی و جزئی می کنند و مشتریان خاص خود را دارند . به عنوان مرکز قدیمی فروش لوازم خانه و آشپزخانه شوش یکی از شناخته ترین اسامی در صنف می باشد.

خاوران و خاور شهر : ما بین میدان آقا نور و قیام دشت ، محدوده ی دیگری است که بسیاری از پخش کنندگان پلاستیک و لوازم خانگی حضور دارند.

بعد از گذشتن از سه راه سیمان به منطقه خاور شهر می رسید که حدود بیست کارخانه در کنار هم قرار دارند که همگی آنها پخش کننده های قدرتمندی در زمینه توزیع پلاستیک می باشند.

در این محدوده بیشتر پلاستیک حراجی و اجناس خرده ریز آشپزخانه را توزیع می کنند اما تعدادی از پخش ها هم مانند ما (پخش پلاستیک آرام امینی) اجناس لوکس هم توزیع می کنند .

تهرانپارس: یکی دیگر از مناطق قدیمی پخش و تولید پلاستیک در محدوده ی شرق تهران محدوده ی خیابان سازمان آب تهرانپارس می باشد.

این محدوده که از قدیم مرکز تولید پلاستیک بوده و هست بسیاری از کارخانه های تولید کننده را در خود جای داده است اما در سال های اخیر تعداد پخش های این محدود کمتر شده است و بیشتر واحد های تولیدی در آنجا قرار دارند .

پخش پلاستیک آرام در خاور شهر سوله 16 واقع شده است . برای رسیدن به ما بعد از رفتن به سه راه افسریه و گذشتن از میدان آقا نور ، سه راه سیمان را رد می کنید و به ورودی خاور شهر می رسید.

ما به عنوان یکی از پخش کنندگان قدیمی پلاستیک در خدمت تمامی همکاران عزیز هستیم.

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

شما می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وبسایت کریمی پلاستیک نظرات خود را با ما درمیان بگذارید، و انتقادات، پیشنهادات و سئوالات خود را پیرامون خرید سرویس مسافرتی به تیم پشتیبان فروشگاه کریمی پلاستیک منتقل نمایید.

همچنین می توانید با مراجعه به بخش زیر سایر محصولات فروشگاه کریمی پلاستیک را شماهده نمایید.

با مراجعه به صفحه هر محصول تصاویر مرتبط با آن و ویژگی ها و مشخصات هر محصول را خریداری نمایید.